Ефективне впровадження здоров'язберігаючої технології відбувається лише за умови, що сам процес упровадження, складові технології, шляхи реалізації будуть зрозумілі, логічно обґрунтовані та інформаційно відкриті для педагогів і учнів, свідомо сприймаються ними. Тому дуже важлива система навчання суб'єктів освітнього процесу.
Навчання педколективу здійснюється:
На педрадах:
Тема: "Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально - виховному процесі"" На семінарах.
Тема: "Здоров 'я як ресурс, який забезпечує здатність дитини до розвитку". Інформаційно-аналітичне повідомлення про сучасні тенденції у розв'язанні проблем здоров'я школярів. Проблеми формування культури здоров'я учасників освітнього процесу.
Тема: "Роль учасників освітнього процесу в формуванні культури здоров'я". Реалізація здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі. Місце психологічної служби школи в формуванні психологічного здоров'я учнів. Формування соціального благополуччя дітей. Співпраця батьків і педагогів у збереженні та зміцненні здоров'я дітей. Роль медпрацівників в оздоровленні учнів.
Тема: "Використання здоров’язберігаючих технологій у школі". Здоров’язберігаючі технології як необхідність для збереження здоров'я. Творчі майстерні вчителів. "Круглий стіл" з проблем упровадження здоров'язберігаючих технологій.
На засіданнях методоб’єднань розглядають такі питання: "Виховання в учнів початкових класів відповідального ставлення до свого здоров’я", "Індивідуальна робота на уроках", "Перевірка знань без стресів", "Виховання бережливого ставлення до життя - на кожному уроці", "Як запобігти перевантаженню навчального процесу", "Застосування різнорівневого навчання", "Використання інтерактивних методів навчання", МО класних керівників працює над проблемою "Виховання стійкого неприйняття шкідливих звичок"
«У» –еквівалент санкритського УРА – Світло,Слово, Життя, Любов, Знання, Мудрість.
«Ч» –Чоло, Дух.
Учитель – Дух, що творить, випромінює, дарує Світло, знання, Любов, Життя, Мудрість.
У + Чень –Дух, що шукає, приймає Світло, Життя,Любов, Знання, Мудрість.
У + Рок
«У» - УРА –Світло, Слово, Життя, Любов.
«РОК» –Доля.
«УРОК» –Світло Долі, Життя Долі. Доля, що зароджується черезСвітло, через Слово,через Життя, через Любов, через Знання.
Урок є найважливішою формою процесу творіння долі дітей; у ньому акумулюється життя Дитини, життя учнів, і збагачуються вони Світлом духовності та знань.