Школа педагогічної майстерності
Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності .
А.С. Макаренко
Планування роботи Школи педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесів.
Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.
Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності
- організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
- інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
- залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
- проведення інформаційно-пошукової роботи;
- організація роботи з обдарованими дітьми;
- аналіз стану викладання предметів.
Основні напрямки та цілі роботи
- методичне забезпечення інноваційної діяльності;
- підвищення рівня педагогічної майстерності;
- впровадження Державних стандартів;
- індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
- поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.
Основні заходи та форми роботи Школи педагогічної майстерності
- Доповіді, усні журнали
- Практичні рекомендації
- Пам’ятка викладачу
- Контрольна для викладача
- До нотатника педагога
- Анкетування
- Психологічна крамниця
- Бліц-інтерв’ю
- Круглі столи
- Диспути
- Дискусії
- Методичні консиліуми
- Майстер-класи