Тема школи на 2011- 2012 н.р.: "Технологія формування навичок самовдосконалення учнів різного віку в умовах освітнього закладу "Школи сприяння здоров`ю"
Основні функції науково-методичної роботи: Планування.
Організація. Діагностична.
Прогностична.
Моделююча.
Компенсаторна.
Відновлювальна. Коригуюча.
Координуюча.
Пропагандистська. Контрольно-інформаційна. Етапи впровадження науково-методичної проблемної теми
«Управління процесом запровадження особистісно орієнтованого навчання» в ЗОШ№15 І етап: Аналітико-діагностичний Вивчення наукової, педагогічної, методичної літератури. Складання картотеки наявної літератури з проблемної теми.
Вивчення головного завдання і напрямків особистісно орієнтованої освіти.
Діагностика наукової, теоретичної та методичної підготовки вчителя.
Аналіз кадрового забезпечення.
ІІ етап: Проектний Моделювання особистісно розвивальної системи методичної роботи школи.
Відмова від інформативної моделі викладання. Мотиваційне забезпечення освіти.
Моделювання особистісно орієнтованого уроку. ІІІ етап:. Організаційний
Здійснення навчально-виховного процесу на основі суб’єкт -
суб’єктних відносин.
Відпрацювання та впровадження методики особистісного
орієнтованого уроку.
З'ясування доцільності використання інтерактивної технології для
досягнення зорієнтованості на особистість. ІVетап:. Узагальнюючий
Відпрацювання, вивчення результативності та ефективності
впровадження діючої моделі особистісно-розвивального навчання в
педагогічну практику через методичні форми різної спрямованості.
Аналіз вивчення динаміки особистісних переорієнтацій педагогів. Вивчення набутого педагогічного досвіду. V етап:. Аналітичний
Моніторингування ефективності роботи педагогічного колективу з
впровадження особистісно орієнтованої освіти. Узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду. Форми роботи, що сприяли підвищенню професійної майстерності Педради: 1. Перехід до особистісно орієнтованої освіти - вимога часу. 2. Про хід упровадження проектного етапу методичної теми "Управління процесом запровадження особистісно орієнтованого навчання”. 3. Упровадження форм та методів інтерактивного навчання в процесі особистісно орієнтованого уроку. 4. Упровадження особистісно орієнтованого навчання в педагогічну практику. Здобутки та перспективи. 5. Здобутки педколективу й перспективи розвитку на шляху до створення "Школи успіху”. 6. Особистісно орієнтована управлінська діяльність Семінари-практикуми: - Особистісно орієнтована освіта - Особливості викладання англійської мови в початкових класах - Вивчення зарубіжної літератури в умовах особистісно орієнтованого уроку - Елементи розвивального навчання - Механізми інтелектуального розвитку учнів - Підвищення ефективності сучасного уроку шляхом використання інтерактивних методик викладання - Школа успіху - школа без насилля Лабораторії невирішених проблем: Майстер – клас: - Удосконалення практичних навичок оволодіння англійською мовою - Упровадження активних форм і методів навчання - Інноваційні методи навчання Творчі групи: - Упровадження гри в навчально – виховний процес - Конкретизація принципів особистісно орієнтованого навчання шляхом реалізації креативної функції - Нестандартні методи навчання - Проектна діяльність на уроках як фактор розвитку пізнавальної активності учнів - Нестандартні форми проведення уроків - Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв'язування творчих завдань - Форми та методи запровадження громадянської освіти
Творча майстерня - Активізація фонових знань учнів при вивченні базових дисциплін. - Реалізація культурологічної лінії у викладанні іноземних мов - Викладання української мови та літератури в 5-6 класах за новими програмами та підручниками - Творчі роботи учнів нетрадиційних жанрів Ділова гра "Шляхами методичних прорахунків” Мікрогрупи
|