Раді Вас вітати на сайті ЗОШ №15 м.Мелітополя

Головна | Реєстрація | Вхід
Субота, 27.04.2024, 13:56
Вітаю Вас Прохожий | RSS
Время пришло!
МЕНЮ САЙТА
Навчально-метод
Навчально-виховна
ШМО
Міні-чат
Наше опитування
Чи вважаєте Ви вищу освіту обов язковою?
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Тема школи на 2011- 2012 н.р.:
"Технологія формування навичок самовдосконалення учнів різного віку в умовах освітнього закладу "Школи сприяння здоров`ю"

  Основні функції науково-методичної роботи:

Планування.

Організація.

Діагностична.

Прогностична.

Моделююча.

Компенсаторна.

Відновлювальна.

Коригуюча.

Координуюча.

Пропагандистська.

Контрольно-інформаційна.

Етапи впровадження науково-методичної проблемної теми «Управління процесом запровадження особистісно орієнтованого навчання» в ЗОШ№15

І етап:

Аналітико-діагностичний

Вивчення наукової,

педагогічної,

методичної літератури.

Складання картотеки наявної літератури з проблемної теми.

Вивчення головного завдання і напрямків особистісно орієнтованої освіти.

Діагностика наукової, теоретичної та методичної підготовки вчителя.

Аналіз кадрового забезпечення.

ІІ етап:

Проектний

Моделювання особистісно розвивальної системи методичної роботи школи.

Відмова від інформативної моделі викладання.

Мотиваційне забезпечення освіти.

Моделювання особистісно орієнтованого уроку.

ІІІ етап:. Організаційний

Здійснення навчально-виховного процесу на основі суб’єкт - суб’єктних відносин.

Відпрацювання та впровадження методики особистісного орієнтованого уроку.

З'ясування доцільності використання інтерактивної технології для досягнення

зорієнтованості на особистість.

ІVетап:.

Узагальнюючий

Відпрацювання, вивчення результативності та ефективності впровадження діючої моделі особистісно-розвивального навчання в педагогічну практику через методичні форми різної спрямованості.

Аналіз вивчення динаміки особистісних переорієнтацій педагогів.

Вивчення набутого педагогічного досвіду. 

V етап:.

Аналітичний

Моніторингування ефективності роботи педагогічного колективу з впровадження особистісно орієнтованої освіти.

Узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду.

Форми роботи, що сприяли підвищенню професійної майстерності
Педради:
1. Перехід до особистісно орієнтованої освіти - вимога часу.
2. Про хід упровадження проектного етапу методичної теми "Управління процесом запровадження особистісно орієнтованого навчання”.
3. Упровадження форм та методів інтерактивного навчання в процесі особистісно орієнтованого уроку.
4. Упровадження особистісно орієнтованого навчання в педагогічну практику. Здобутки та перспективи.
5. Здобутки педколективу й перспективи розвитку на шляху до створення "Школи успіху”.
6. Особистісно орієнтована управлінська діяльність
Семінари-практикуми:
- Особистісно орієнтована освіта
- Особливості викладання англійської мови в початкових класах
- Вивчення зарубіжної літератури в умовах особистісно орієнтованого уроку
- Елементи розвивального навчання
- Механізми інтелектуального розвитку учнів
- Підвищення ефективності сучасного уроку шляхом використання інтерактивних методик викладання
- Школа успіху - школа без насилля
Лабораторії невирішених проблем:
 
Майстер – клас:
 
- Удосконалення практичних навичок оволодіння англійською мовою
- Упровадження активних форм і методів навчання
 - Інноваційні методи навчання 
Творчі групи:
- Упровадження гри в навчально – виховний процес
- Конкретизація принципів особистісно орієнтованого навчання шляхом реалізації креативної функції
 - Нестандартні методи навчання 
 - Проектна діяльність на уроках  як фактор розвитку пізнавальної активності учнів
- Нестандартні форми проведення уроків
- Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв'язування творчих завдань
- Форми та методи запровадження громадянської освіти

Творча майстерня
- Активізація фонових знань учнів при вивченні базових дисциплін.
- Реалізація культурологічної лінії у викладанні іноземних мов
- Викладання української мови та літератури в 5-6 класах за новими програмами та підручниками
- Творчі роботи учнів нетрадиційних жанрів
 Ділова гра
"Шляхами методичних прорахунків”
Мікрогрупи
 

Выше! Сильнее!Лучш
Який сьогодні день
Погодуй мене
Пошук
Час
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Роби як ми
Блог класного керівника 9-Б класу http://9bklassmelitzosh15. blogspot.com
Голосуйте за нас!!
Конкурс на найкращий герб школи http://www.proshkolu.ru/contest/gerb/file2/2882322
Друзі сайту

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.com/

www.kmu.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.president.gov.ua

www.mmomusicmel.blogspot.com

melmofizik-5.blogspot.com/"

www.useti.org.ua

www.president.gov.ua

www.president.gov.ua

www.portal.rada.gov.ua

www.guds.gov.ua

www.kdpu-nt.gov.ua

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua


Copyright MyCorp © 2024 |