Основні функції науково-методичної роботи:
Планування.
Організація.
Діагностична.
Прогностична.
Моделююча.
Компенсаторна.
Відновлювальна.
Коригуюча.
Координуюча.
Пропагандистська.
Контрольно-інформаційна.
Етапи впровадження науково-методичної проблемної теми «Управління процесом запровадження особистісно орієнтованого навчання» в ЗОШ№15
І етап:
Аналітико-діагностичний
Вивчення наукової,
педагогічної,
методичної літератури.
Складання картотеки наявної літератури з проблемної теми.
Вивчення головного завдання і напрямків особистісно орієнтованої освіти.
Діагностика наукової, теоретичної та методичної підготовки вчителя.
Аналіз кадрового забезпечення.
ІІ етап:
Проектний
Моделювання особистісно розвивальної системи методичної роботи школи.
Відмова від інформативної моделі викладання.
Мотиваційне забезпечення освіти.
Моделювання особистісно орієнтованого уроку.
ІІІ етап:. Організаційний
Здійснення навчально-виховного процесу на основі суб’єкт - суб’єктних відносин.
Відпрацювання та впровадження методики особистісного орієнтованого уроку.
З'ясування доцільності використання інтерактивної технології для досягнення
зорієнтованості на особистість.
ІVетап:.
Узагальнюючий
Відпрацювання, вивчення результативності та ефективності впровадження діючої моделі особистісно-розвивального навчання в педагогічну практику через методичні форми різної спрямованості.
Аналіз вивчення динаміки особистісних переорієнтацій педагогів.
Вивчення набутого педагогічного досвіду.
V етап:.
Аналітичний
Моніторингування ефективності роботи педагогічного колективу з впровадження особистісно орієнтованої освіти.
Узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду.
Форми роботи, що сприяли підвищенню професійної майстерності
Педради:
1. Перехід до особистісно орієнтованої освіти - вимога часу.
2. Про хід упровадження проектного етапу методичної теми "Управління процесом запровадження особистісно орієнтованого навчання”.
3. Упровадження форм та методів інтерактивного навчання в процесі особистісно орієнтованого уроку.
4. Упровадження особистісно орієнтованого навчання в педагогічну практику. Здобутки та перспективи.
5. Здобутки педколективу й перспективи розвитку на шляху до створення "Школи успіху”.
6. Особистісно орієнтована управлінська діяльність
Семінари-практикуми:
- Особистісно орієнтована освіта
- Особливості викладання англійської мови в початкових класах
- Вивчення зарубіжної літератури в умовах особистісно орієнтованого уроку
- Елементи розвивального навчання
- Механізми інтелектуального розвитку учнів
- Підвищення ефективності сучасного уроку шляхом використання інтерактивних методик викладання
- Школа успіху - школа без насилля
Лабораторії невирішених проблем:
Майстер – клас:
- Удосконалення практичних навичок оволодіння англійською мовою
- Упровадження активних форм і методів навчання
- Інноваційні методи навчання
Творчі групи:
- Упровадження гри в навчально – виховний процес
- Конкретизація принципів особистісно орієнтованого навчання шляхом реалізації креативної функції
- Нестандартні методи навчання
- Проектна діяльність на уроках як фактор розвитку пізнавальної активності учнів
- Нестандартні форми проведення уроків
- Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв'язування творчих завдань
- Форми та методи запровадження громадянської освіти
Творча майстерня
- Активізація фонових знань учнів при вивченні базових дисциплін.
- Реалізація культурологічної лінії у викладанні іноземних мов
- Викладання української мови та літератури в 5-6 класах за новими програмами та підручниками
- Творчі роботи учнів нетрадиційних жанрів
Ділова гра
"Шляхами методичних прорахунків”
Мікрогрупи