Раді Вас вітати на сайті ЗОШ №15 м.Мелітополя

Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 20.06.2019, 13:01
Вітаю Вас Прохожий | RSS
Время пришло!
МЕНЮ САЙТА
Навчально-метод
Навчально-виховна
ШМО
Міні-чат
Наше опитування
Чи вважаєте Ви вищу освіту обов язковою?
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 2
Показано матеріалів: 1-2

Формування компетенції педколективу

Ефективне впровадження здоров'язберігаючої технології відбувається лише за умови, що сам процес упровадження, складові технології, шляхи реалізації будуть зрозумілі, логічно обґрунтовані та інформаційно відкриті для педагогів і учнів, свідомо сприймаються ними. Тому дуже важлива система навчання суб'єктів освітнього процесу.

Навчання педколективу здійснюється:

На педрадах:

Тема: "Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально - виховному процесі""
На семінарах.

Тема: "Здоров 'я як ресурс, який забезпечує здатність дитини до розвитку". Інформаційно-аналітичне повідомлення про сучасні тенденції у розв'язанні проблем здоров'я школярів. Проблеми формування культури здоров'я учасників освітнього процесу.

Тема: "Роль учасників освітнього процесу в формуванні культури здоров'я". Реалізація здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі. Місце психологічної служби школи в формуванні психологічного здоров'я учнів. Формування соціального благополуччя дітей. Співпраця батьків і педагогів у збереженні та зміцненні здоров'я дітей. Роль медпрацівників в оздоровленні учнів.

Тема: "Використання здоров’язберігаючих технологій у школі". Здоров’язберігаючі технології як необхідність для збереження здоров'я. Творчі майстерні вчителів. "Круглий стіл" з проблем упровадження здоров'язберігаючих технологій.

На засіданнях методоб’єднань розглядають такі питання: "Виховання в учнів початкових класів відповідального ставлення до свого здоров’я", "Індивідуальна робота на уроках", "Перевірка знань без стресів", "Виховання бережливого ставлення до життя - на кожному уроці", "Як запобігти перевантаженню навчального процесу", "Застосування різнорівневого навчання", "Використання інтерактивних методів навчання", МО класних керівників працює над проблемою "Виховання стійкого неприйняття шкідливих звичок" 

Мои файлы | Переглядів: 420 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 14.02.2012 | Коментарі (0)

Учи щастю краси

Учи щастю знання

Учи щастю любові

З історії дидактики

У + Читель

«У» еквівалент санкритського УРА – Світло, Слово, Життя, Любов, Знання, Мудрість.

«Ч» Чоло, Дух.

Учитель Дух, що творить, випромінює, дарує Світло, знання, Любов, Життя, Мудрість.

У + Чень Дух, що шукає, приймає Світло, Життя, Любов, Знання, Мудрість.

У + Рок

«У» - УРА Світло, Слово, Життя, Любов.

«РОК» Доля.

«УРОК» Світло Долі, Життя Долі. Доля, що зароджується через Світло, через Слово, через Життя, через Любов, через Знання.

Урок є найважливішою формою процесу творіння долі дітей; у ньому акумулюється життя Дитини, життя учнів, і збагачуються вони Світлом духовності та знань.

Мои файлы | Переглядів: 312 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 07.10.2011 | Коментарі (0)

Выше! Сильнее!Лучш
Який сьогодні день
Погодуй мене
Пошук
Час
Роби як ми
Блог класного керівника 9-Б класу http://9bklassmelitzosh15. blogspot.com
Голосуйте за нас!!
Конкурс на найкращий герб школи http://www.proshkolu.ru/contest/gerb/file2/2882322
Друзі сайту

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.com/

www.kmu.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.president.gov.ua

www.mmomusicmel.blogspot.com

melmofizik-5.blogspot.com/"

www.useti.org.ua

www.president.gov.ua

www.president.gov.ua

www.portal.rada.gov.ua

www.guds.gov.ua

www.kdpu-nt.gov.ua

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua


Copyright MyCorp © 2019 |