Наше опитування |
Чи любите Ви свою школу
Всього відповідей: 47
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
 | |  |
 |
Всього матеріалів в каталозі: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
|
Формування компетенції педколективу Ефективне впровадження здоров'язберігаючої технології відбувається лише за умови, що сам процес упровадження, складові технології, шляхи реалізації будуть зрозумілі, логічно обґрунтовані та інформаційно відкриті для педагогів і учнів, свідомо сприймаються ними. Тому дуже важлива система навчання суб'єктів освітнього процесу. Навчання педколективу здійснюється: На педрадах: Тема: "Використання здоров’язберігаючих технологій в навчально - виховному процесі"" На семінарах. Тема: "Здоров 'я як ресурс, який забезпечує здатність дитини до розвитку". Інформаційно-аналітичне повідомлення про сучасні тенденції у розв'язанні проблем здоров'я школярів. Проблеми формування культури здоров'я учасників освітнього процесу. Тема: "Роль учасників освітнього процесу в формуванні культури здоров'я". Реалізація здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі. Місце психологічної служби школи в формуванні психологічного здоров'я учнів. Формування соціального благополуччя дітей. Співпраця батьків і педагогів у збереженні та зміцненні здоров'я дітей. Роль медпрацівників в оздоровленні учнів. Тема: "Використання здоров’язберігаючих технологій у школі". Здоров’язберігаючі технології як необхідність для збереження здоров'я. Творчі майстерні вчителів. "Круглий стіл" з проблем упровадження здоров'язберігаючих технологій. На засіданнях методоб’єднань розглядають такі питання: "Виховання в учнів початкових класів відповідального ставлення до свого здоров’я", "Індивідуальна робота на уроках", "Перевірка знань без стресів", "Виховання бережливого ставлення до життя - на кожному уроці", "Як запобігти перевантаженню навчального процесу", "Застосування різнорівневого навчання", "Використання інтерактивних методів навчання", МО класних керівників працює над проблемою "Виховання стійкого неприйняття шкідливих звичок"
Мои файлы |
Переглядів: 937 |
Завантажень: 0 |
Додав: admin |
Дата: 14.02.2012
|
|
Учи щастю краси
Учи щастю знання
Учи щастю любові
З історії дидактики
У + Читель
«У» – еквівалент санкритського УРА – Світло, Слово, Життя, Любов, Знання, Мудрість.
«Ч» – Чоло, Дух.
Учитель – Дух, що творить, випромінює, дарує Світло, знання, Любов, Життя, Мудрість.
У + Чень – Дух, що шукає, приймає Світло, Життя, Любов, Знання, Мудрість.
У + Рок
«У» - УРА – Світло, Слово, Життя, Любов.
«РОК» – Доля.
«УРОК» – Світло Долі, Життя Долі. Доля, що зароджується через Світло, через Слово, через Життя, через Любов, через Знання.
Урок є найважливішою формою процесу творіння долі дітей; у ньому акумулюється життя Дитини, життя учнів, і збагачуються вони Світлом духовності та знань.
Мои файлы |
Переглядів: 853 |
Завантажень: 0 |
Додав: admin |
Дата: 07.10.2011
|
|
|  |
 | |  |
|
Роби як ми | Блог класного керівника 9-Б класу
http://9bklassmelitzosh15.
blogspot.com
|
Голосуйте за нас!! | Конкурс на найкращий герб школи http://www.proshkolu.ru/contest/gerb/file2/2882322 |
|