| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
 | |  |
 |
Всього матеріалів в каталозі: 14 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Рекомендовані Інтернет ресурси для підготовки до олімпіади з інформатики yun.zp.ua — Виртуальная школа программирования «Юный программист» e-olimp.com.ua — система проведення олімпіад з он-лайновою перевіркою; netoi.org.ua - Центр підтримки та проведення олімпіад школярів з використанням можливостей INTERNET; acmp.ru — Школа программирования; http://informatics.mccme.ru/moodle/ - Дистанционная подготовка по информатике; g6prog.narod.ru — Разбор олимпиадных задач по информатике от Михаила Густокашина
|
Олимпиадник - маленький творец, но творец будущего.
Древнегреческая мудрость гласит: «Познай себя!»
Эту непростую (с огромным числом неизвестных) задачу «про себя любимого» рано или поздно решает каждый человек: Как правило, все начинается с вопросов: «А что я, собственно, собой представляю? Что такое особенное отличает меня от других учеников класса? В чем заключается мое жизненное призвание?» Если такая ситуация вам уже знакома такая жизненная ситуация, то вы, без сомнения, встали на путь творческого поиска, который практически всегда приводит настойчивого и способного человека к успеху. На наш взгляд, одним из эффективных и эффектных вариантов интеллектуального роста личности является успешное участие в предметных олимпиадах школьников. Ежегодно олимпиады помогают сотням школьников нашей страны раскрыть свои таланты, без вступительных испытаний поступить в престижные вузы страны, окунуться в увлекательную атмосферу профессионального общения...
|
Пошукові системи Україномовні Google – www.google.com.ua МЕТА – Україна – www.meta-ukraine.com UAPORT –www.uaport.net Веббер – www.webber.net.ua Брама – www.brama.com Шерлок Холмс – www.holms.ukrnet.net Російськомовні Яндекс – www.yandex.ru Апорт - www.aport.ru Рамблер - www.rambler.ru Англомовні Alta Vista – www.altavista.com Excite – www.excite.com Lycos - www.lycos.com HotBot – www.hotbot.com Yahoo! – www.yahoo.com Open Text – www.opentext.com
|
6.11.2011 відбудеться конкурс "Бобер". Запрошуються всі зареєстровані - 32 учня.
|
14.10.2011 відбулася олімпіада з інформаційних технологій - вітаємо переможців: 1. Зінов`єв Олександр учень 11-а класу - І місце 2. Троян Владислав учень 11-а класу- ІІ місце 3. Сошньова Олександра учениця 11-а класу - ІІІ місце
|
Для участі у конкурсі "Бобер-бобреня" поки що зареєструвалися лише 3 учні 9-В класу. Чекаю на пропозиції.
|
Практичні рекомендації
для діяльності вчителя, що можуть посприяти йому в спробах
робити перші кроки у бік гуманізації свого педагогічного процесу.
І.І.Плаксюк
- Коли зустрічаєте учнів, кажіть (своїм виглядом, посмішкою, виразом обличчя, словом): "Ми (Я) чекали вас."
- Виявляйте жваву цікавість до життя учнів, до їх радощів, смутків, прагнень, успіхів.
- Умійте викликати співробітництво не тільки у вчинках, але й у мисленні.
- Робіть день народження кожного учня святом і підносьте йому в подарунок урок, лист, малюнок, твір, відповідь; дайте йому відчути, як його люблять і не шкодуйте витрачених на це кілька хвилин уроку.
- Любіть сміятися разом з учнями.
- Виражайте жвавий інтерес до захоплень окремих учнів.
- Дивуйтеся, захоплюйтеся, радійте, коли учень робить гідний вчинок, виявляє кмітливість, мислить зосереджено.
- Заохочуйте творчу діяльність учнів.
- Вибачайтеся перед учнями, якщо не можете одразу відповісти на пізнавальне запитання, поясніть причину відверто, скажіть, що дасте відповідь за декілька днів, і не забудьте виконати обіцянку.
- Пишіть батькам листи з позитивною оцінкою діяльності або вчинків учня.
- Пропонуйте батькам відвідувати уроки.
- Робіть урок акумулятором життя учнів, цінуйте, любіть, приймайте і проводжайте кожен урок.
- Знайомте учнів з планом уроку, беріть до уваги побажання дітей з приводу змісту уроку.
- Запрошуйте учнів бути співучасниками ваших педагогічних пошуків, висловлювати свою думку щодо того чи іншого методу, завдання і т.д., застосовуваних вами з метою апробування.
- Заохочуйте дітей ставити запитання, виражати власну думку. До тверджень, суджень дітей ставтесь серйозно, з гідністю.
- Провокуйте дискусії учнів з вами, давайте їм можливість доводити вам, пояснювати помилки, спростовувати ваше твердження, і тоді, визнавши їхню рацію, виражайте подяку за те, що не дали вам перебувати в омані.
- Учіть учнів етично висловлювати, обговорювати, доводити свою думку.
- Заохочуйте пошукову, дослідницьку діяльність учнів.
- Вводьте на уроках миттєвості мовчання, коли учні спрямовують думки до Прекрасного, до свого внутрішнього світу. Такі моменти можуть викликати іскру сердечного вогню.
- Міркуйте вголос самі, щоб давати учням зразки: як думати, як шукати вирішення задачі.
- Закликайте учнів знаходити і виправляти допущені помилки у своїх письмових роботах; виправлені самими дітьми помилки не приймайте за помилки.
- Давайте учням на уроках альтернативні матеріали задачі, завдання.
- Користуйтеся способом "допущення" вами помилок, надавайте учням можливість виявляти їх і виправляти; дякуйте їм за сприяння.
- Не ставте одну Дитину у приклад іншій ні за старанністю, ні за поведінкою.
- Допомагайте учням перевершити самих себе.
- Задавайте домашнє завдання за вибором, дозволяйте учням самим теж задавати собі завдання.
- Заохочуйте прагнення учнів братися за вирішення складних задач, завдань. Допомагайте їм.
- Пропонуйте бажаючим готувати і проводити на уроках свої п'ятихвилинні уроки, допомагайте їм у цьому.
- Звертайтесь до учнів із проханням допомагати вам складати складні завдання, кросворди, а при їхньому використанні на уроках не забувайте вказати автора роботи.
- Виражайте учням подяку за сприяння в проведенні цікавого уроку.
- Вибачайтесь перед дітьми, якщо урок не викликав у них емоційного й інтелектуального задоволення, намагайтеся з'ясувати причини разом з учнями.
- Виявляйте своє оптимістичне ставлення до можливостей учня, особливо, коли його спіткає невдача.
- При своїх оцінних судженнях з приводу роботи учня більше спирайтесь на позитивне досягнення; помилки і невдачі розглядайте та тлі досягнутого.
- При перевірці письмових робіт учнів використовуйте зелене чорнило, тобто шукайте в роботах учнів хоч найменший прогрес і зеленим чорнилом виражайте своє схвалення.
- Заохочуйте самооцінну й оцінну діяльність кожного учня, давайте йому можливість оцінити свою роботу вголос, висловлювати свою оцінку про роботу інших.
- Розвивайте в учнях повагу до висловлюваних слів. Учні повинні зрозуміти, що кожне слово - як стріла гучна, кожне слово - як печатка думки.
- Розвивайте в собі великий дар терпіння. Творче терпіння творить міць, із кожною годиною напружується дійсність.
- Прагніть до оволодіння витонченим виконанням педагогічних процесів.
- Говоріть з учнями спокійно, приємним голосом і експресією, частіше посміхайтеся.
- Стежте за чистотою вашої мови, не допускайте її забруднення.
|
|  |
 | |  |
|
| Роби як ми | | Блог класного керівника 9-Б класу
http://9bklassmelitzosh15.
blogspot.com
|
| Голосуйте за нас!! | | Конкурс на найкращий герб школи http://www.proshkolu.ru/contest/gerb/file2/2882322 |
|