Раді Вас вітати на сайті ЗОШ №15 м.Мелітополя

Головна | Реєстрація | Вхід
П`ятниця, 26.04.2024, 07:15
Вітаю Вас Прохожий | RSS
Время пришло!
МЕНЮ САЙТА
Навчально-метод
Навчально-виховна
ШМО
Міні-чат
Наше опитування
Чи любите Ви свою школу
Всього відповідей: 47
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 14
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Iнформашка | Переглядів: 973 | Додав: admin | Дата: 13.12.2012 | Коментарі (0)

 Рекомендовані Інтернет ресурси для
підготовки до олімпіади з інформатики



  yun.zp.ua — Виртуальная школа
программирования  «Юный программист»



e-olimp.com.ua — система
проведення  олімпіад з он-лайновою
перевіркою;



netoi.org.ua - Центр підтримки
та проведення олімпіад школярів з використанням можливостей INTERNET;



  acmp.ru — Школа программирования;



http://informatics.mccme.ru/moodle/
- Дистанционная подготовка по информатике;



  g6prog.narod.ru — Разбор олимпиадных задач по
информатике от Михаила Густокашина

Iнформашка | Переглядів: 751 | Додав: admin | Дата: 02.11.2012 | Коментарі (0)

Навчально-виховна робота | Переглядів: 3831 | Додав: admin | Дата: 12.02.2012 | Коментарі (0)

Словник термінів
Iнформашка | Переглядів: 1223 | Додав: admin | Дата: 12.02.2012 | Коментарі (0)

Олимпиадник - маленький творец,
но творец будущего.

Древнегреческая мудрость гласит: «Познай себя!» 


Эту непростую (с огромным числом неизвестных) задачу «про себя любимого» рано или поздно решает каждый человек: Как правило, все начинается с вопросов: «А что я, собственно, собой представляю? Что такое особенное отличает меня от других учеников класса? В чем заключается мое жизненное призвание?»

Если такая ситуация вам уже знакома такая жизненная ситуация, то вы, без сомнения, встали на путь творческого поиска, который практически всегда приводит настойчивого и способного человека к успеху. На наш взгляд, одним из эффективных и эффектных вариантов интеллектуального роста личности является успешное участие в предметных олимпиадах школьников. Ежегодно олимпиады помогают сотням школьников нашей страны раскрыть свои таланты, без вступительных испытаний поступить в престижные вузы страны, окунуться в увлекательную атмосферу профессионального общения...



Iнформашка | Переглядів: 830 | Додав: admin | Дата: 22.01.2012 | Коментарі (0)


Пошукові системи
Україномовні

Google – www.google.com.ua

МЕТА – Україна – www.meta-ukraine.com

UAPORT –www.uaport.net

Веббер – www.webber.net.ua

Брама – www.brama.com

Шерлок Холмс – www.holms.ukrnet.net

Російськомовні

Яндекс – www.yandex.ru

Апорт - www.aport.ru

Рамблер - www.rambler.ru

Англомовні

Alta Vista – www.altavista.com

Excite – www.excite.com

Lycos - www.lycos.com 

HotBot – www.hotbot.com

Yahoo! – www.yahoo.com

Open Text – www.opentext.com

Iнформашка | Переглядів: 925 | Додав: admin | Дата: 11.01.2012 | Коментарі (1)

6.11.2011 відбудеться конкурс  "Бобер". Запрошуються всі зареєстровані - 32 учня.
Iнформашка | Переглядів: 698 | Додав: admin | Дата: 27.10.2011 | Коментарі (0)

14.10.2011 відбулася олімпіада з інформаційних технологій - вітаємо переможців:

1. Зінов`єв Олександр учень 11-а класу - І місце

2. Троян Владислав учень 11-а класу- ІІ місце

3. Сошньова Олександра учениця 11-а класу - ІІІ місце

Iнформашка | Переглядів: 722 | Додав: admin | Дата: 16.10.2011 | Коментарі (1)

Для участі у конкурсі "Бобер-бобреня" поки що зареєструвалися

лише 3 учні 9-В класу.

Чекаю на пропозиції.

Iнформашка | Переглядів: 1493 | Додав: admin | Дата: 09.10.2011 | Коментарі (0)


Практичні рекомендації

для діяльності вчителя, що можуть посприяти йому в спробах

робити перші кроки у бік гуманізації свого педагогічного процесу.

                                                                                                            І.І.Плаксюк

  1. Коли зустрічаєте учнів, кажіть (своїм виглядом, посмішкою, виразом обличчя, словом): "Ми (Я) чекали вас."
  2. Виявляйте жваву цікавість до життя учнів, до їх радощів, смутків, прагнень, успіхів.
  3. Умійте викликати співробітництво не тільки у вчинках, але й у мисленні.
  4. Робіть день народження кожного учня святом і підносьте йому в подарунок урок, лист, малюнок, твір, відповідь; дайте йому відчути, як його люблять і не шкодуйте витрачених на це кілька хвилин уроку.
  5. Любіть сміятися разом з учнями.
  6. Виражайте жвавий інтерес до захоплень окремих учнів.
  7. Дивуйтеся, захоплюйтеся, радійте, коли учень робить гідний вчинок, виявляє кмітливість, мислить зосереджено.
  8. Заохочуйте творчу діяльність учнів.
  9. Вибачайтеся перед учнями, якщо не можете одразу відповісти на пізнавальне запитання, поясніть причину відверто, скажіть, що дасте відповідь за декілька днів, і не забудьте виконати обіцянку.
  10. Пишіть батькам листи з позитивною оцінкою діяльності або вчинків учня.
  11. Пропонуйте батькам відвідувати уроки.
  12. Робіть урок акумулятором життя учнів, цінуйте, любіть, приймайте і проводжайте кожен урок.
  13. Знайомте учнів з планом уроку, беріть до уваги побажання дітей з приводу змісту уроку.
  14. Запрошуйте учнів бути співучасниками ваших педагогічних пошуків, висловлювати свою думку щодо того чи іншого методу, завдання і т.д., застосовуваних вами з метою апробування.
  15. Заохочуйте дітей ставити запитання, виражати власну думку. До тверджень, суджень дітей ставтесь серйозно, з гідністю.
  16. Провокуйте дискусії учнів з вами, давайте їм можливість доводити вам, пояснювати помилки, спростовувати ваше твердження, і тоді, визнавши їхню рацію, виражайте подяку за те, що не дали вам перебувати в омані.
  17. Учіть учнів етично висловлювати, обговорювати, доводити свою думку.
  18. Заохочуйте пошукову, дослідницьку діяльність учнів.
  19. Вводьте на уроках миттєвості мовчання, коли учні спрямовують думки до Прекрасного, до свого внутрішнього світу. Такі моменти можуть викликати іскру сердечного вогню.
  20. Міркуйте вголос самі, щоб давати учням зразки: як думати, як шукати вирішення задачі.
  21. Закликайте учнів знаходити і виправляти допущені помилки у своїх письмових роботах; виправлені самими дітьми помилки не приймайте за помилки.
  22. Давайте учням на уроках альтернативні матеріали задачі, завдання.
  23. Користуйтеся способом "допущення" вами помилок, надавайте учням можливість виявляти їх і виправляти; дякуйте їм за сприяння.
  24. Не ставте одну Дитину у приклад іншій ні за старанністю, ні за поведінкою.
  25. Допомагайте учням перевершити самих себе.
  26. Задавайте домашнє завдання за вибором, дозволяйте учням самим теж задавати собі завдання.
  27. Заохочуйте прагнення учнів братися за вирішення складних задач, завдань. Допомагайте їм.
  28. Пропонуйте бажаючим готувати і проводити на уроках свої п'ятихвилинні уроки, допомагайте їм у цьому.
  29. Звертайтесь до учнів із проханням допомагати вам складати складні завдання, кросворди, а при їхньому використанні на уроках не забувайте вказати автора роботи.
  30. Виражайте учням подяку за сприяння в проведенні цікавого уроку.
  31. Вибачайтесь перед дітьми, якщо урок не викликав у них емоційного й інтелектуального задоволення, намагайтеся з'ясувати причини разом з учнями.
  32. Виявляйте своє оптимістичне ставлення до можливостей учня, особливо, коли його спіткає невдача.
  33. При своїх оцінних судженнях з приводу роботи учня більше спирайтесь на позитивне досягнення; помилки і невдачі розглядайте та тлі досягнутого.
  34. При перевірці письмових робіт учнів використовуйте зелене чорнило, тобто шукайте в роботах учнів хоч найменший прогрес і зеленим чорнилом виражайте своє схвалення.
  35. Заохочуйте самооцінну й оцінну діяльність кожного учня, давайте йому можливість оцінити свою роботу вголос, висловлювати свою оцінку про роботу інших.
  36. Розвивайте в учнях повагу до висловлюваних слів. Учні повинні зрозуміти, що кожне слово - як стріла гучна, кожне слово - як печатка думки.
  37. Розвивайте в собі великий дар терпіння. Творче терпіння творить міць, із кожною годиною напружується дійсність.
  38. Прагніть до оволодіння витонченим виконанням педагогічних процесів.
  39. Говоріть з учнями спокійно, приємним голосом і експресією, частіше посміхайтеся.
  40. Стежте за чистотою вашої мови, не допускайте її забруднення.

Мои статьи | Переглядів: 1350 | Додав: admin | Дата: 07.10.2011 | Коментарі (1)

1-10 11-14
Выше! Сильнее!Лучш
Який сьогодні день
Погодуй мене
Пошук
Час
Роби як ми
Блог класного керівника 9-Б класу http://9bklassmelitzosh15. blogspot.com
Голосуйте за нас!!
Конкурс на найкращий герб школи http://www.proshkolu.ru/contest/gerb/file2/2882322
Друзі сайту

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.com/

www.kmu.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.president.gov.ua

www.mmomusicmel.blogspot.com

melmofizik-5.blogspot.com/"

www.useti.org.ua

www.president.gov.ua

www.president.gov.ua

www.portal.rada.gov.ua

www.guds.gov.ua

www.kdpu-nt.gov.ua

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua


Copyright MyCorp © 2024 |