Раді Вас вітати на сайті ЗОШ №15 м.Мелітополя

Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 11.12.2017, 21:01
Вітаю Вас Прохожий | RSS
Время пришло!
МЕНЮ САЙТА
Навчально-метод
Навчально-виховна
ШМО
Міні-чат
Наше опитування
Головною пробленою ХХІ ст. є:
Всього відповідей: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Робота з обдарованими дітьми

Однією з найважливіших проблем, яка є предметом розгляду методики викладання в загальноосвітній школі, є розробка форм і методів навчання здібних учнів. Адже саме вони потребують нестандартних підходів до навчання й виховання, диференційованої та індивідуальної роботи.

Одним з основних напрямів роботи вчителів є підготовка здібних учнів, до участі в різноманітних змаганнях. Значна роль у досягненні успіху школярами на олімпіадах, конкурсах науково-дослідницьких робіт та інших змаганнях належить різним видам позакласних занять.

Звичайно, до цих занять залучаються учні, які мають певні здібності. Здібності як прояв спеціальної обдарованості можуть бути різноплановими. На олімпіадах найбільше навантаження припадає на інтелектуальні здібності, які потребують різкої мобілізації, миттєвого проявлення. Істотною особливістю наукових досліджень є те, що вони мають рутинний характер. Усе це враховується при відборі учнів для підготовки до олімпіад і науково-дослідницької роботи. Зокрема, при відборі враховуються досягнення на олімпіадах і конкурсах у попередні роки, результати шкільної олімпіади, дані шкільного практичного психолога, побажання самих учнів.

У школі постійно діють гуртки. Але вагому роль відіграє індивідуальна робота з учнями.

На олімпіадах учням пропонуються завдання, які потребують уміння логічно і нестандартно мислити. Підготовка до олімпіади повинна відбуватись систематично і планомірно. Інколи виникає потреба в опрацюванні теоретичного матеріалу, який виходить за межі шкільної програми. Потім варто закріпити одержані знання, працюючи з додатковою літературою. Далі розв’язувати завдання від простіших до більш складних. На сьогоднішній день існує достатня кількість літератури, присвяченої підготовці до олімпіад, але рівень її складності іноді занадто високий навіть для обдарованої дитини. Тому вчителю потрібно ретельно добирати завдання для роботи з учнями.

Обираючи учнів для науково-дослідницької роботи, слід звернути увагу на тих, які можуть тривалий час працювати в одному напрямі над розв’язуванням певного класу завдань. Вдало обрана тема досліджень – запорука успіху в написанні роботи. Ознайомивши учнів з тематикою досліджень, під час безпосередньої роботи над нею не заміняти їх у вирішенні проблеми, а лише регулярно контролювати і надавати необхідну допомогу.

Наслідком такої роботи є успіхи учнів у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад ( дипломи І, ІІ, ІІІ ступенів), участь в обласному етапі.


 Отже, основною метою роботи з обдарованими дітьми є стимулювання потягу до самоосвіти, підтримка інтересу до предметів, виховання уміння долати труднощі.

Выше! Сильнее!Лучш
Який сьогодні день
Погодуй мене
Пошук
Час
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Роби як ми
Блог класного керівника 9-Б класу http://9bklassmelitzosh15. blogspot.com
Голосуйте за нас!!
Конкурс на найкращий герб школи http://www.proshkolu.ru/contest/gerb/file2/2882322
Друзі сайту

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.com/

www.kmu.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.president.gov.ua

www.mmomusicmel.blogspot.com

melmofizik-5.blogspot.com/"

www.useti.org.ua

www.president.gov.ua

www.president.gov.ua

www.portal.rada.gov.ua

www.guds.gov.ua

www.kdpu-nt.gov.ua

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua


Copyright MyCorp © 2017 |