Раді Вас вітати на сайті ЗОШ №15 м.Мелітополя

Головна | Реєстрація | Вхід
Субота, 23.09.2017, 07:24
Вітаю Вас Прохожий | RSS
Время пришло!
МЕНЮ САЙТА
Навчально-метод
Навчально-виховна
ШМО
Міні-чат
Наше опитування
Головною пробленою ХХІ ст. є:
Всього відповідей: 61
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Зміни до атестації перейти за посиланням: My WebPage

Методичні рекомендації щодо створення «Атестаційного портфоліо» педагога

«Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду. «Атестаційне портфоліо» педагог готує на основі «професійного портфоліо», в якому накопичуються найкращі матеріали його професійної діяльності за міжатестаційний період.

Створення і комплектування «Атестаційного портфоліо» передбачає відбір матеріалів, які ілюструють результативність роботи педагога.

І. Титульна сторінка:

1. Назва закладу, установи, де працює педагог (зверху);

2. Тема досвіду (всередині);

3. Прізвище, ім’я та по батькові педагога;

4. Посада;

5. Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (у правому нижньому куті);

6. Місто, рік (знизу)


ІІ. Відомості про педагога:

1. П.І.Б.

2. Дата народження

3. Освіта(що саме і коли закінчив, фах за дипломом);

4. Місце роботи, посада;

5. Загальний стаж педагогічної роботи;

6. Стаж роботи на даній посаді;

7. Державні нагороди, звання;

8. Дата, форми та результати підвищення кваліфікації;

9. Дата, результати попередньої атестації;

10. На що претендує.


ІІІ. Атестаційний лист попередньої атестації (ксерокопія)

ІV. Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації (ксерокопія)

V. Анотація. Анотація – коротка характеристика опису досвіду, у якій стисло викладається зміст досвіду, дається його оцінка. Анотацію готує керівник шкільного методичного об’єднання (обсяг 1 сторінка).

Алгоритм написання анотації: Загальні дані про педагога. Рівень професіоналізму. Робота над темою досвіду.

Результати пошуково-творчої діяльності;

Знання індивідуально-психологічних особливостей учнів. Шляхи реалізації даної теми досвіду.

Впровадження методів, прийомів та педагогічних технологій в практичну діяльність (що саме?);

результативність досвіду (досягнення учнів) та репрезентативність досвіду (де, коли, ким заслуховувався, вивчався, впроваджувався тощо).  

VІ. Відгук на професійну діяльність працівника готує заступник директора з НВР.

Структура відгуку про досвід роботи педагога _________з теми ____ : Відзначити творчий підхід до процесу навчання, викладання та виховання. Рівень науково-теоретичної підготовки.

Рівень інтенсифікації і результативності проведених уроків. Організація і результативність навчальної та позакласної роботи з обдарованими дітьми. Різномаїття форм і методів, прийомів роботи. Результативність роботи педагога в площині даної теми. Висновки, рекомендації

VІІ. Опис досвіду роботи педагогом (самоаналіз досвіду роботи) (обсяг не менше 5 сторінок) В самоаналізі висвітлюється тема досвіду, розкривається основна педагогічна ідея досвіду, технологія реалізації, інноваційна значущість цієї теми та її складових.

Алгоритм опису досвіду педагога.  

1. ВСТУП. Наукове обґрунтування обраної теми: - актуальність; - провідна ідея досвіду - місце, роль і значення даної проблеми в діяльності школи, автора; - пріоритети, що впливають на розв’язання зазначеної проблеми; - шляхи вирішення завдань;

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Система роботи педагога. Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду, узагальнення результатів, щодо створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв’язків педагогічних напрацювань і здобутків в послідовності: - розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду; - зміни у роботі протягом періоду апробації педагогічних технологій, різних форм, методів и прийомів педагогічної діяльності; - визначення ефективності застосованих педагогічних технологій, методів, прийомів тощо; - чим конкретно визначаються досягнення; - як усі заходи, зміни в діяльності педагога позначились на кількісних та якісних результатах.

3. ВИСНОВКИ: - оцінка одержаних результатів роботи; - результативність роботи над зазначеною темою за міжатестаційний період (реальний приріст знань, умінь, навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково-методичної роботи в навчальному закладі, місці, тощо); - визначення проблем та шляхи їх рішення; - визначення перспектив своєї роботи.

VІІІ. Бібліографія. Даний розділ повинен містити список використаної літератури (оформляється згідно з загальноприйнятими правилами).

ІХ. Додатки. До складу додатків можуть входити: - матеріали, що відображають методичну роботу автора (не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програм, спецкурсів, факультативів, творчі проекти); - різноманітні дидактичні і роз даткові матеріали, тематичні схеми, таблиці, макети посібників, міні-хрестоматій, збірників тощо; - авторські видання та публікації

Х. Результативність педагогічної діяльності (відповідно до Інформації про фахову діяльність педагогічного працівника у таблицях).

ХІ. Матеріали, які підтверджують результати професійної діяльності (грамоти, дипломи, сертифікати, тощо) за міжатестаційний період.  


Выше! Сильнее!Лучш
Який сьогодні день
Погодуй мене
Пошук
Час
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Роби як ми
Блог класного керівника 9-Б класу http://9bklassmelitzosh15. blogspot.com
Голосуйте за нас!!
Конкурс на найкращий герб школи http://www.proshkolu.ru/contest/gerb/file2/2882322
Друзі сайту

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.com/

www.kmu.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.president.gov.ua

www.mmomusicmel.blogspot.com

melmofizik-5.blogspot.com/"

www.useti.org.ua

www.president.gov.ua

www.president.gov.ua

www.portal.rada.gov.ua

www.guds.gov.ua

www.kdpu-nt.gov.ua

www.useti.org.ua

www.testportal.gov.ua


Copyright MyCorp © 2017 |